Lost In This World

Hej gott folk. Idag fick jag återigen vad jag misstänker vara migrän. Plötsligt upphör blicken att fungera korrekt, min jävla ögonglimt upphör att fungera korrekt. Istl för vad som borde vara vänstra ögats vänstra periferi så infinner sig ett ringlande blinkande satans prisma på vilken en faslig jävla huvudvärk gror. Detta är, har jag kommit fram till, antingen migrän eller för all del hjärncancer. I vilket fall som helst är jag till följd av detta nu helt slut och har huvudvärk.

Det har stått still med bandet rätt rejält ett tag nu. Vi har inte haft tillgång till replokal och vintern har obönhörligen förslöat oss. Men nu börjar det lukra upp sig lite. Vi drar och spelar in 26 och det verkar som att vi kommer lyckas få en replokal - gratis - i varje fall. I sommar har vi möjlighet att få spela i Italien och hoppeligen vill ngn se oss på IITS. Vi får se. Jag och CF har jobbat lite på en gammal låt jag skrev för ett år sen som vi kommer spela in på nytt med bandet senare. Det är inte så mkt att komma med än men snart jävlar följer musikhistoria! ;) haha..

Lost In This World




Kommentarer
Postat av: Franz Bonaparta

Hörru stefan, det börjar bli dags att kolla upp det där med huvudvärken. Det låter mystiskt! Boka tid hos en doktor som kan lysa på pupillen med ficklampa osv och röntga huvet efter vad vet jag, men ÄR det migrän finns det ju ganska bra medeciner nu!

2010-03-17 @ 11:41:31
Postat av: staffan

haha ja äsch vafan det må vara vad det är. Skiter väl jag i. Förr i tiden fick man kurera sånt här med kvacksalveri eller inget alls och de klarade sig. Tror jag.

2010-03-17 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0