Kvinnor

Dagen till ära så tänkte jag skriva ett kort hyllningsinlägg till alla damer i världen. Ni är finast, vackrast och bäst! mmm waowsa... ^^



Dagen fortsätter och jag är rastlös som vanligt. The Office erbjöd lite funtime, men i övrigt är det samma lunk. Gustavsberg ligger tyst i snöslasket, det enda lite ovanliga med dagen är att Gustav, för omväxlingens skull, är den som ritar av mig just nu. Han börjar omsorgsfullt med glasögonen.. "Tydligen har du lite krulligt hår ibland, Stefakoles" noterar han begeistrat. Ibland rullar några "fuck" från hans tunga, men i övrigt går det bra.

Kanske Gramse är den nya konstnären i stan!
Snart ska vi gå på inspirationspromenad i Gustavsberg och kolla på alla konstnärer som faktiskt huserar här. På onsdag ska jag och Gramse dricka vin och äta ostbricka.

Yesyes!! Yes..

Läser för övrigt Nick Caves senaste alster just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0