Fredag kväll

Stressar på, försöker få i ordning maten, sen ska jag rusha iväg och plocka upp min elgitarr hos bror. Siktar på rep ikv!

Tänkte jag skulle hinna posta lite skit från skolan - 
Stor tavla jag håller på mig, den ser inte helt ut så här längre. Vet inte vad jag ska göra av den riktigt. Den lär väl stå och samla damm till jag målar över den igen.
Dåligt foto, men det är så svårt att plåta tavlor att man blir helt less..



Sen lite av det senaste från scrapboken, har ingen scanner så jag lånade gramses kamera -













Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anna

Den första tjejen påminner om Rebecca Nyroos :)

2010-03-12 @ 22:08:20
Postat av: Staffan

Haha tycker du?

Jag det är väl kanske möjligt. :)

2010-03-13 @ 13:15:30
Postat av: s

haha jag kan ju uppenbarligen inte skriva..

2010-03-13 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0