Mad Men

Solen stiger och går ner över vår förpestade värld, årstider förändras obönhörligen och så även våra liv. Haha. Nu får jag det att låta som om förändring suger men det gör det ju inte, inte för det mesta i varje fall. Flyttar imorgon!! Det är en fantastisk förändring. Här borta i Täby har jag levt utan varmvatten och bara ett fungerande element i kylan, i taket har det bott en råtta och mina hyresvärdar har vind för våg gått in här och petat och donat när jag har vart borta. Någon föreslog att jag ska skulle lämna ett fuck you någonstans. Det lät inte helt tokigt, värdarna är dock väldigt snälla och faktum är att någon redan vart framme på fjärrkontrollen till den icke fungerande tvn.





Nykter helg, har förlorat mig i en för mig helt ny serie - Mad Men - fan jag är helt förälskad. Stundtals blir man äcklad över hur världen såg ut back in the day, samtidigt blir man begeistrad över hur realistisk serien ofta känns. Men fan.. 60-tal alltså. Män kunde klä sig då.



over and out





Kommentarer
Postat av: Mona

mMMmMmM!!! Don draper. fine piece of pie. älskar mad med!

2010-01-30 @ 22:39:07
Postat av: staffan

mm! :)

2010-01-31 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0