Gustavsberg

Jaha.. Då sitter man här i Täby i långkalsonger och en allt för kall rumstemperatur och äter en talrik nudlar. Jag är förvisso irriterade över det faktum att elen gick i natt så att mitt enda fungerande element dog ut i ngra timmar, jag är förvisso förbannad över att min telefon inte fungerar, men jag är sjukt glad över att jag snart får flytta härifrån. Första februari tar jag till flykten och flyttar in med Gustav i en två i Gustavsberg. Lycka. Tjugo minuter från slussen med buss gott folk. Äntligen blir allt smidigare.

Min bror gav mig Jack Kerouacs "On the Road" i julklapp. Den värmer fint i vinterkylan som för övrigt ligger på 20 minus utanför mina tunna väggar.

Jag lyckades få i gång min ritplatta i natt, det sög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0