Onsdag

Onsdag kväll då. Jag är lite härligt upprymd inför helgen, sitter och lyssnar på musik och ska snart slökäka mackor. Det känns dock som att tiden går i en märklig rytm när jag är hemma i Täby. Ibland kan klockan vara kring halv sju och sen är den plötsligt 00.16, så får man ångest och inser att man är en domnad, slödrivande idiot. Det är just vad jag är också. Tiden försvinner.

Lyssnar: Pixies, New Order, The Jesus and Mary Chain
Läser: On the Road, Och så fick vi se slutet
Tänker: Tutudutututuuuu
Ser: Gustavs msnruta
Känner: att jag är hungrig
Beundrar: Anders Zorn

Skolan är igång igen och så är min sketchbok också. Här är ngra få sidor från de tre dagar som passerat den här veckan. En av mina lärare påstod för övrigt i måndags att jag inte verkar njuta av att måla. Det tyckte jag var otrevligt sagt. Va fan vet hon om det. Jag älskar att måla. Kanske hon sitter och skrattar som någon jävla paketmänniska när hon klämmer ur sig sina alster, här i min spelhörna är vi fokuserade, kanske man inte ser så trevlig ut men nog fan älskar jag skiten ändå. Douche.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0