12:43

Exploding Heart vill spela med oss på Åland och även mixa våra låtar. Det låter rätt jävla fräsigt måste jag medge. På söndag hoppas jag på rep.. om vi får ihop en replokal så att säga. Vårt band är hemlöst för tillfället, haha.

Okej, levnadsituation: Det ser ut som ett nazicamp här i täby just nu, det är åt helvete skitigt och stökigt och jag förväntar mig att ngn annan ska städa. Detta kommer ju inte ske så jag måste städa idag om jag ska stå ut med mig själv. Tar ledigt från skolan, arbetar på att få min ritplatta att fungera. Jag och Robert bollar idéer kring en animerad julkalender till julen 2010 och jag har lovat mig själv att ta en promenad senare idag.

Grattis på födelsedagen Ia! Hoppas du får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: ia

TACK STAFFAN!:))))

2010-01-15 @ 20:04:35
URL: http://wasteside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0