Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

Fuckad kväll igår. Den inleddes med en faslig huvudvärk och avslutades på samma sätt. Lyckades ta mig till Oriel Joans release-fest och såg banden, orkade inte mkt mer än så. Jag stapplade hem och slocknade i någon märklig ställning för att stilla bultandet i skallen. Jag kan tänka mig att jag gick omkring och såg ut som en jävla idiot. Jag var lite för full lite för tidigt, ofokuserad, och med en omedvetet nerdragen pisslucka. Banden var ruggans sköna!

Efter några timmars sömn vaknade jag av att Gustav och Fjall brakade in. Gustav somnade och Fjall börjar prata om livet. Åtta i morse somnade jag.

Ikväll Beach House!



Vi har en Steven Hawkins bok på toilan.

Kommentarer
Postat av: snoppens hämnd

äkklit med hawkins på toaletten!



men fan stefan, botades inte huvudvärken efter ett par ul? min gjorde det, men idag var den värre. :) så kan det gå. hehu

2010-02-27 @ 20:40:50
Postat av: Stefan

Nej, mitt huvud fuckade upp sig totalt i fredags. Dog typ.

2010-02-28 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0