Hallo bloggvärld

Imorse vaknade jag klockan halv sju med en fantastisk gåva. Nämligen en halvt svullen hals. Idag har jag alltså stannat hemma och tittat på family guy, sovit och ätit knäckebröd. Missförstå mig inte, min skola är fantastisk och jag vill gå dit, men nu har jag stått och pillat på en fotknöl som aldrig blir rätt i flera dagar. Jag behöver en paus.

Helvetes jävla skit om jag inte får ihop ett band till spelningen på bastun i oktober. Alla är typ skitsega och undrar fortfarande var Åland ligger när Cf försöker förklara att vi har spelning där. Nåja.. Film Death kommer att spela på Pub Bastun, åtminstone någon del av bandet kommer att uppträda. Förbanden är ju skitsega för övrigt så vi måste ju ställa till med show för att folk inte ska vilja ha sina pengar tillbaka. (Oh no, he DI-HNT!!!)

Stockholm fistar mig. Jag får inte tag på någonstans att bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0