Björn

I min nya klass har jag lärt känna följande: 
En kille som gillar att vara på Åland. Han heter Enok. 
En post-rock trummis vid namn Philip.
En het tjej jag inte minns namnet på.
En tjej som finurligt nog gick på min konstvetenskap i våras.
Och så Björn.. Den där jävla Björn.. Björn delar mitt snäva intresse för konceptuell illustration. Vi diskuterar, dividerar och kommer överens väldigt bra. Problemet är att han är sjukt mycket bättre än mig på att rita. Det är en jävla nagel i ögat på mig just nu av någon fullkomligt bisarr anledning. Jag vill vara bäst. På att rita.
Film Death spelar på bastun 24 oktober, åtminstone en del av bandet.
tjohopp

Kommentarer
Postat av: Gustav

jag känner till två björnar. helt ok personer

2009-09-11 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0