Söndag

Igår var stundtals underbart och stundtals obehagligt och absurt. Jag känner att jag måste spy ur mig lite från gårdagen..

Johanna i min klass och hennes rumskamrater ställde till med galej i Hjulsta, de ville fira sin nya lägenhet. Alla på festen var astrevliga och stämningen var fin ända in på småtimmarna. En av killarna på festen, jag nämner inga namn (SIMON SÅNGBERG), tyckte uppenbarligen dock att han var viktigare än andra och ansåg sig vara välkommen att ta sig till va fan han ville. Till en början hävde han bara ur sig olämpliga småsaker, så som han alltid tenderar göra, men när folk till slut fick nog av honom och ville att han skulle dra så blev han plötsligt våldsam. Att slå och sparka, bita skinnet av folk och kalla folk för fittor och prostituerade är inte okej mannen. (SIMON SÅNGBERG) Att ducka ett slag och sedan springa därifrån skrikandes "HA! JAG FICK SISTA SLAGET!" är inte coolt. Simon Sångberg.

Festen var dock fantastisk. Jag fick chansen att träffa världens finaste tjej och det gjorde att den abnormalt långa vägen hem, på vilken jag nästan dog av utmattning, var helt totalt värd. Jag är enormt glad! :)

Idag är det söndag vilket innebär att det är måndag imorrn. Värt.
Jag kommer hem i helgen. De som är sugna får gärna öla med mig litegran, fast i ärlighetens namn så skulle jag egentligen bara vilja ligga på soffan med Darwin och äta mammas mat hela helgen. Det vet vi ju dock att inte kommer ske.

Här är lite av det senaste jag gjort -










Kommentarer
Postat av: bapelsin

Öla? The what in the how now?

2009-11-15 @ 21:28:17
Postat av: staffan

hah vah?

2009-11-15 @ 21:49:12
Postat av: Fia

Det roliga var att han inte ens fick sista slaget! hahh

2009-11-16 @ 23:27:47
URL: http://trasselfia.blogg.se/
Postat av: staffan

haha ja han var en douche..

2009-11-19 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0