20

Happ.. Då var man tjugo år gammal. 1989 föll Berlin-muren och det första avsnittet av Simpsons sändes. För tjugo år sedan, exakt, så hölls en två timmar lång strejk i samband med Sammetsrevolutionen. 1989 var ett turbulent år. Jag kanske borde vara ett turbulent arsel, men det är jag ju inte. Sonic Youth turnerar Daydream Nation och Michael Jackson blir utnämnd till kungen av pop.
Jag åker till Åland ikväll och firar min dag med Dexter Morgan tror jag. Imorgon drar jag ut i natten.

I onsdags träffade vi vår nya basist. Kvällen spenderades med öl på Famous följt av några flaskor vin och "jag har aldrig" med ett gäng okända människor. Vill man charma folk ska man vara så pinsam som möjligt. Jo, det är sant! Jag var pinsam. Jag trodde i alla fall att jag var charmig.

20!


Kommentarer
Postat av: G

så det är därför du åker till åland, för att kolla på dexter? om du hade sagt nåt så hade jag kunnat se om de senaste avsnitten med dig. :(

2009-11-27 @ 15:41:05
Postat av: Staffan

Haha, men bästis! Klart att jag inte åkte hem för Dexter. Åkte hem för att äta middag med familjen. :)

Är nykter ikväll dock. haa

2009-11-27 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0