Barskrapad

Hahaha, nu börjar det bli knapert här. Igår hjälpte jag, som tidigare nämt, min bror att flytta. Jag bar och knegade som ett djur för att äntligen kring tre få sätta sig ner på deras nya balkong och knäcka öl som jag inte betalat för. I like it. Min plan var att nätt och jämt få ihop till en schysst fylla utan att peta allt för stora hål i min bibelbokspapperstunna ekonomi. Det hela gick som på räls till det att jag gled med Oscar på krog kring fucking jävla åtta och gjorde av med nästan hundrafemtio kronor. Vi gled därefter till skrapan på schlagerfest. Hur man än försökte så kom man inte undan den där demoniskt plågande musikfestivalen. På alla jävla väggar fanns det en platt-tv och under den ett tiotal skrikande idioter. Det största misstaget jag gjorde var när jag, som vanligt, fyllekäkade på max. Nu sitter jag på ungefär arton euro som jag ska klara mig på till juni. Och jag har inga rena kläder. :(

Vad som däremot är fett stora pizzor är att jag uppenbarligen ska till Köln i Augusti. Jag får äntligen chansen, till ett lite billgare pris, att få träffa mina största förebilder. :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0