Hypokondri

Ibland kan jag stundtals förvåna mig själv å det grövsta. Jag är i grund och botten en rätt lugn och sansad kille, jag brukar inte oroa mig för så himla mycket, det ordnar sig alltid liksom, men ibland går jag överstyr. Man skulle kunna klassa mig som semi-hypokondriker, typ grad B eller ngt. Jag kan tillfälligt få ångest över krämpor som jag inte har befogenhet att oroa mig över. Idkar jag samlag får jag aids, värker det i pungen har jag testikelcancer och i natt svettades jag som Bush i talarstolen när jag tänkte på att jag förmodligen, såklart, har en hjärntumör. Jag kunde fan inte sova. Detta resulterade i att jag försov mig och missade ännu en skoldag. Jag känner mig som Göran Persson på en fotbollsplan - totalt jävla förvirrad och värdelös. Jösses.

Nåja, det är väl lugna puckar, jag fick målat litegrann i dag iaf och nu är det dags att repa med det namnlösa bandet jag leder!! (haha)




Kommentarer
Postat av: Marcus

gillar verkligen färgerna i den översta! cool!

2009-05-20 @ 17:00:13
URL: http://christopherb.blogg.se/
Postat av: mängi

hahahahaha



"Jag känner mig som Göran Persson på en fotbollsplan - totalt jävla förvirrad och värdelös. Jösses."



that's why you're a genious

2009-05-27 @ 01:32:06
Postat av: maded

ja, jättefina färger! du får mej att vilja måla igen. jag ska banne mej måla idag.

2009-05-28 @ 11:45:58
Postat av: staffan

ÅÅh! :) Hej! Va fint, hoppas det gick bra. :)

2009-05-29 @ 00:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0