Flyttlass

Okej, okej.. OKEJ.

Imorn är jag bjuden på värdlens fetaste jävla inflyttningsfest på södermalm av en skön kille i min klass på samma gång som jag obönhörligen är tvungen att hjälpa min bror att flytta under lördagen. Matts ska också flytta till söder av ngn lustig slump och har bokat min hjälp inför flytten. Jag är ju stark och glad så jag förstår att han tycker att jag är lämligt flyttlasskompanjonsmaterial och det här skulle inte betyda pinnar i mellangården för mig om det inte vore för att Matts Lindström vill att jag ska vara på plats klockan 0930 på förmiddagen. :(:( Nedrans otur. Jag funderar på att krashlanda hos Matts fredag natt i fyllan. Då är jag iaf på plats under morgonen.

Berusad på vodka och starköl dansade jag naken i Tantolunden i tisdags och här är alster. Haha, fråga mig inte var alla abnormalt stora pattar kommer ifrån. Jag är inte särskillt pervers.. eller jo det är jag. Ibland.









Kommentarer
Postat av: stefan i lönnerberga

haha, pinnar i mellangården <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0