Självömkan

Happ.. Idun Lovén antog mig inte. Konkurrensen var som vanligt sjukt hård - 95 sökande till målarlinjen var av 10 släpptes in. Men jag vet inte... Det känns som om jag inte riktigt har vad som krävs för att gå på konstskola antar jag. Usch va tråkigt..
Öroninflamationen är inte över än heller. Det piper så innåt helvete i örat, som om en liten skolflicka sitter och skriker bakom trumhinnan.

Jag figurerar dessutom på Lasse Karlsson blogg där jag ser ut som en jävla röv.

"När min goda bekant Staffan, till höger, dyker upp i ren och total dansglädje är det roligt att ta bilder."



Helvetes jävla konstmänniskor.


Kommentarer
Postat av: APA

Haha LK... Men du har väl sökt flera skolor i år?

2009-06-02 @ 17:10:26
Postat av: G

det var ingen konst att få dig glad på bild!



hehe.

du kommer nog in på nåt ska du se. ;)

2009-06-02 @ 20:46:19
Postat av: Staffan

mjo en till. Men det lär vara samma visa där.

2009-06-02 @ 22:35:56
Postat av: APA

Kan man inte söka universitetskurser i typ sista minuten haha, eller tror man kan söka till den 18e? Kunde ju va läge att söka lite kurser som back up.

2009-06-03 @ 10:13:20
Postat av: Staffan

jo, det fungerar väl kanske, men jag har bestämt mig för att jag inte vill gå på universitetet mer. Det känns som om jag kastar bort tid när jag gör det, eller typ går in i en vägg gång på gång.

2009-06-03 @ 13:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0