Arken

Mitt jobb är bra ibland. Det är förlåtande att vara bakfull där och ibland hittar man småpengar som fulla idioter glömmer efter sig när de lämnar sina rum i totalt kaos. I korridorerna bor också folk av olika nationalitet, här om dagen hade jag en kort diskussion med en läskig britt. Han menade att om krogarna skulle stänga tidigt samma kväll skulle det bli "mayhem". Maaay'eem!!! Ett par australienare gled förbi - Lest nait wås teriffic! Let's päädy agen!!! Det är kul. Sen kan man chilla i sängarna innan gästerna kommer. Fast det händer rätt sällan att man hinner det iofs.

I övrigt är jobbet gay. Till exempel finns det inga lunchpauser så ibland köper jag sallader som jag gömmer i omklädningsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0