Nykter lördag, fräsch söndag!

Ah juletider...

Jag sov i min skola i fredags. Jag försökte sova i modellkammaren, stället där modellen byter om, men det gick inte eftersom det i princip var minusgrader där inne vilket lämnade mig med en fotölj och några filtar. En del av morgonkvisten spenderades med blicken ner i toaletten.

Att ta sig hem dagen efter var som att vandra hem från ett slagfält med livet i behåll fast med glada julhandlande människor runt omkring sig. Fantastiskt.

Fast nu är jag sugen på jul! Tror jag ska pynta min lägenhet genom att byta ut min bildskärmsbakgrund
mot något... Christmasy..

Åker till holmen snart!



Staffans kompis says: 
ska käka lite

Staffan says:
hehe japp, jag med, fast jag käkar vid datorn såklart ska kolla ett dexter ååå

Staffan kompis says:
haha. slusk

Staffan says:
äsch, ska du säga, som har ätit middag framför tvn hela ditt liv


Kommentarer
Postat av: apa

men ja jag är white thrash. MEN det är mkt lättare att tappa mat på datorn än tvn

2009-12-21 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0