Coin payment

Jag flyttar till Stockholm i dagarna. Min skola börjar om en vecka. Till dess ska jag depravera mig. Lite. In i det sista. Sen måste jag slå ett slag för mig själv.

I lördags, efter en flaska vin, så traskade jag, Gustav, Simon och Ludde iväg till Popaganda för att se Markus Krunegård. När vi närmar oss området hör jag plötsligt en röst som säger "ursäkta, jag måste bara", vartpå en tjej nyper mig i röven och ger mig en slängkyss. Min respons lyder "Oh mama..".
Jag har funderat på det i efterhand. Nu är det ju lunganbungan, eftersom jag är kille och inte känner mig speciellt förstörd av den lilla händelsen, men hade man vänt på steken hade väl tjejen dragit efter adan av förvånan och undrat hur en vilt främmande person har mage att ta henne på röven. Sen hade hon skrikit rape. 

Har jag en innestående nu? Får jag nypa en tjej i röven nu?

Kommentarer
Postat av: ia

kör hårt säger jag, få slut på det här larvet!

2009-09-01 @ 23:49:05
URL: http://wasteside.blogg.se/
Postat av: staffan

hähä :D

2009-09-02 @ 10:19:50
Postat av: Gustav

nyp ia i rumpan!

2009-10-01 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0